Снимка: http://www.ufosightingreport.com/2007/ufo-sighting-photographed-baghdad

Последните дни се заговори официално за контактьори и дипломатически представители за посрещане на представители на извънземни цивилизации. Във връзка с това реших да се поставя на мястото на бъдещите „гости” и да се опитам да си представя Земята през техните очи. Този опит за футурология се пробва да помисли върху двете основни хипотези. В първата, може да се забавляваме с любимия ми френски сериал за извънземни – „Вокс” и мотото му „Ние идваме с мир”, а във втората, може да постреляме малко с Уил Смит по слузести гадини. Да не забравяме и „Предградие 9” – слузестите гадини са тръгнали на екскурзия до петзвезден хотел, но туроператора им е прибрал паричките и ги е изцакал с бунгало без покрив.

Дали извънземните виждат в бъдещото си пътуване една интересна екскурзия до планета с безкрайни плажове и оживени градски центрове, предлагащи непознати и интересни неща. Романтично, както аз виждам моето бъдещо пътуване до остров Крит, а по-късно и до Великденския остров – защо пък не. Или, по-скоро не. Няколко петролни разлива, няколко флотилии от странни съдове, които гонят големите морски бозайници, няколко отровени урбанизирани и индустриализирани зони – нещо като екскурзия до Кремиковци. Или пък още по-лошо – Дивият Запад на галактиката. Мъже, жени и дечурлиги тичащи с автомати и бомби из Палестина, Ирак, Афганистан, Пакистан,. Северна Корея, ЧАД, Сомалия, Судан – списъкът е дълъг. Големи претъпкани градове, в които можеш да замръкнеш само в централната част и диви селски региони, в които тепат всичко дет не е оттук. Дааа, по-скоро ще е комбинация от последните две.

На вас ходи ли ви се в Афганистан – Дивият Изток? Предполагам, че не! И на мен не ми се ходи. До подобни места обикновено пътуват авантюристи и психопати-талибани, и рейнджъри с големи пушкала. Е, представих си само за миг, ако наистина там горе има някой, който се интересува от Дивия Запад/Изток на галактиката, то колко ли симпатичен ще е той – истински сладур. Така като си мисля – не искам да съм главен преговарящ, трябва човек с опит и предвид прогнозите ми, аз съм „ЗА” кандидатурата на Монито Паси – човек врял и кипял в подобни ситуации.

