Разказ в картинки за европейския алкохолизъм и източния мистицизъм

Както се пее в една песен, часът беше някъде към десет, десет и нещо. Още не бях си отворил гуреливите очи, когато в парка на стадион Герена  се натъкнах на странна гледка. Като правило там се разхождат човекоподобни маймуни с футболни шалчета, полицаи люпещи семки и майки с перфектен маникюр и облечени по анцузи. На една пейка видях човек в необичайна поза и от минувачите разбрах, че това е Шри Накъркáн Ракиана – известният учител по йога – основател на подуянската школа КрЪкни Йога[1].


Както се вижда от снимката, позата Подуянски лотос е лесна за изпълнение и полезна за цялото тяло. Седнете на пейка, изпийте за тридесет минути шише ракия и ще усетите как тялото и умът ви се отпускат и сливат с асфалта. При постигането на поза лотос се достига до пълен баланс между прешлените на гръбнака, ставите се отпускат, температурата на тялото и кръвообращението се урегулират. Притесненията от заобикалящия свят се притъпяват, а после напълно изчезват. Както е видно от снимката, се сливаш и с природата. Очаква се, с покачването на безработицата в квартала, много хора да потърсят помощта на Шри Ракиана.

[1] При съставянето на този материал не бе наранен нито един човек или куче. Шри Ракиана не пожела да ми каже истинското си име и категорично отказа медицинска помощ. Той ме увери, че здравословното му състояние е комбинации от сложни фактори, които аз не разбирам, защото не съм негов последовател. Ако трябва да бъда честен, рядко съм виждал по-щастлив човек, макар че се беше понаакал. Последното най-вероятно е следствие от тоталното му сливане с природата.

Ако това Ви е харесало, гласувайте за него в Свежо.

